dilluns, 25 de maig del 2009

Grup (H)O, Rh: (ferro)positiu

Uff, els dos darrers dies no han estat massa bons. Aquest matí els dolors m'han baixat una miqueta i em sento més animat i amb ganes d'escriure.



Amb tants dies de medicaments, i terminologia mèdica, he pensat a donar-li la volta i amb una mica d'humor... ferroviari es clar.



Bé en cas de necessitat, aquí teniu el meu grup sanguini, per si fos cas... Encara no està demostrat per quina raó ens tornen boixos els trens. Sembla que hi ha qui té explicacions Freudianes per aquest insòlit fenomen que fa que perdem l'oremus en quant veiem unes vies, unes bieles i uns vagons corrent, pot ser és quelcom genètic que es pot trobar al ADN, qui sap!



Els francesos que són els reis per donar-li mots a les cosses, ens anomenen ferrovipathes (semblant al nostre terme ludòpata, persona amb una afició incontrolable pel joc).



Companys, jo no sé que en penseu, pero d'aquesta malaltia jo no en vull parlar amb els metges (*)!!!





(*) Llevat que sigui un metge dels nostres, que també n'hi han !!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada